ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ

 

Ігрові технології як інструмент для розвитку математичної компетентності

 Конфуцій сказав: " Учитель та учень ростуть разом" 

Ігрові форми уроків дозволяють рости як учням, так і вчителеві.

     Технологія ігрового навчання – це така організація навчального процесу, під час якої навчання здійснюється у процесі включення здобувача освіти в навчальну гру (ігрове моделювання явищ, «проживання» ситуації).

     У дидактиці поступово відмовляються від терміна «гра» і віддають перевагу терміну «імітація».  

     Навчальні ігри мають на меті, крім засвоєння навчального матеріалу, вмінь і навичок, ще й надання учневі можливості самовизначення, розвитку творчих здібностей, сприяють емоційному сприйманню змісту навчання тощо.

Конфуцій сказав: «Учитель та учень ростуть разом». Ігрові форми уроків дозволяють рости як учням, так і вчителеві. 

 

ГЕЙМІФІКАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ АБО НАВЧАЄМОСЬ ГРАЮЧИСЬ

     Гейміфікаціяце спосіб впливу на поведінку людей, який має у своїй основі використанні ігрових елементів. 

 Умови гейміфікованогопроцесу, виокремлені ДженМакгонігал

 визначені цілі, що забезпечують мотивацію до гри; 

логічні та послідовні правила, що задають обмеження та рамки досягнення поставлених цілей;

 стабільна система зворотного зв’язку, яка гарантує, що поставлені цілі досяжні, а гравці слідують правилам; 

добровільна згода на участь у грі й слідування правилам досягнення мети

    Чи уявляєте ви світ, де немає традиційного розподілу ролей учень-учитель? Де одночасно можуть навчатися і навчати завдяки активній взаємодії всіх учасників процесу. Ця мрія може стати реальністю завдяки

game-based learning – навчанню, що повністю засноване на грі. Тепер замість плану-конспекту уроку пропонуємо використати ігрове поле, замість зошитів – навчальні картки із завданнями, замість ручок – фішки та кубики. Зробімо перший крок до світу під назвою game-based learning і створімо свою гру!
 

Немає коментарів:

Дописати коментар