Ігрові технології як інструмент для розвитку математичної компетентності
Конфуцій сказав: " Учитель та учень ростуть разом"
Ігрові форми уроків дозволяють рости як учням, так і вчителеві.
Технологія ігрового навчання – це така організація навчального процесу, під час якої навчання здійснюється у процесі включення здобувача освіти в навчальну гру (ігрове моделювання явищ, «проживання» ситуації).
У дидактиці поступово відмовляються від терміна «гра» і віддають перевагу терміну «імітація».
Навчальні ігри мають на меті, крім засвоєння навчального матеріалу, вмінь і навичок, ще й надання учневі можливості самовизначення, розвитку творчих здібностей, сприяють емоційному сприйманню змісту навчання тощо.
ГЕЙМІФІКАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ АБО НАВЧАЄМОСЬ ГРАЮЧИСЬ
Гейміфікація—це спосіб впливу на поведінку людей, який має у своїй основі використанні ігрових елементів.
Умови гейміфікованогопроцесу, виокремлені ДженМакгонігал
●визначені цілі, що забезпечують мотивацію до гри;
●логічні та послідовні правила, що задають обмеження та рамки досягнення поставлених цілей;
●стабільна система зворотного зв’язку, яка гарантує, що поставлені цілі досяжні, а гравці слідують правилам;
●добровільна згода на участь у грі й слідування правилам досягнення мети
Чи уявляєте ви світ, де немає традиційного розподілу ролей учень-учитель? Де одночасно можуть навчатися і навчати завдяки активній взаємодії всіх учасників процесу. Ця мрія може стати реальністю завдяки
Немає коментарів:
Дописати коментар